Următorii pasi pentru validarea înscrierii şi pentru a lua startul:
- Se achită taxa de participare (vezi cât şi cum pe pagina de inscrieri)
- Se expediază pe email dovada achitării taxei (poza/scan chitanţa sau captura de ecran dupa plata online care sa indice 'plata efectuata cu succes') la adresa mtarcu@gmail.com şi se specifică numele participantului pentru validarea înscrierii.
Validarea înscrierii se realizează în momentul în care ne trimiţi dovada plăţii pe email.
Actualizarea tabelului de participanţi nu se face automat, ci manual de catre noi.Noii înscrişi nu apar de regulă imediat în tabel, ci după un interval de timp (max. 24 ore, până prelucrăm şi introducem datele).
În tabelul cu lista participanţilore:
- concurenţii validaţi au număr negru, (ex.198)
- cei nevalidaţi (pentru care nu avem dovada plăţii încă) au numărul roşu (ex. 960).
Pentru orice lamuriri, daţi telefon sau email organizatorilor (CONTACT în meniul principal)
Vă dorim toate cele bune şi sa ne vedem cu bine la start!