miercuri, 27 iunie 2012

Poze, articole si comentarii 2012

În această pagina gasiţi linkuri pentru:
  • Poze şi filmuleţe:
CS Tibiscus (start, finish, premiere)
Adi Popovici, poze (start, pe drum, premiere)
Adi Teghiu (înscrieri, start, sosire)
Razvan X Craciun (poze înainte de Cuntu)
Stefan Alexandrescu (film start, film Cuntu şi rataceala printre vaci, min 14:30)  
Daniel Benec (poze pe facebook, trebuie intrat cu cont fb): Şaua Jigorea - Cuntu
Metall Metall (poze start, pe drum, sosire, pe picasa)
Dinca Florin (poze mai jos de Cuntu, coborâre bolovani)
Carol Varga (poze pe facebook, trebuie intrat cu cont fb): Şaua Jigorea, coborâre Race, Turnu Ruieni.

  • Articole, postari şi comentarii:
Articol şi ştire Radio-Reşiţa
Articol Caras Severin Online (CAON)
Articol Lugoj online 
Articol Sporttim
Laurenţiu Vezenţan: Să fii Gugulan in 2012
Topic concurs pe ciclism.ro
Articole Freerider 
Relatare dramatică a probei de maraton Sorin Simu (loc I peste 30 ani Maraton)
Evenimentul pe facebook 
Articol Ecomagazin
Articol Redesteptarea
Articol Expres de Banat

Pagina se va actualiza pe masură ce mai primim.
Mulţumim voluntarilor de la toate cluburile si organizatiile implicate pentru contribuţie, cat si celor ce s-au implicat personal!
Le mulţumim tuturor participanţilor pentru aprecieri, si ne asumam criticile!
Nu putem încheia fără să-l cităm pe Deiu :) :
''A fost frumos si pentru mine chiar daca am reusit sa parcurg 150 km... Pe o coborare in loc de dreapta am facut stanga si am ajuns in satul Dalci... Intreb pe cineva de baraj si sunt indrumat. Ma asteptam sa apara marcajele sperand ca sunt pe o coborare paralela... Dar de fapt eu mergeam spre barajul Zervesti. Cand mi-am dat seama a fost prea tarziu iar ca sa ajung la finish am ocolit tot Muntele Mic prin Caransebes.'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu