vineri, 29 iunie 2012

Urmare 2012

Anunt important! 
Cine a pierdut o pereche de ochelari de ciclism (destul de faini) e rugat sa ne contacteze!

Mulţumim celor ce au postat şi ne-au trimis poze, şi tuturor participantilor pentru opinii (vom ţine seama de critici în viitor) şi mai ales pentru cuvintele frumoase. Ne face plăcere sa postam mesajul lui Dan:

''Acum ca s-au mai linistit lucrurile va scriu si eu parerile mele despre Maratonul Tarii Gugulanilor. Ceea ce mi-a placut cel mai mult a fost caldura cu care m-au intampinat colegii vostrii de la punctele de alimentare. Organizarea si oamenii implicati au fost la un nivel foarte ridicat, dupa parerea mea peste multe dintre evenimentele similare din Romania. Traseul este unul dintre cele mai frumoase si variate din tara. Traseul de maraton cred ca era accesibil mai multor participanti, ar trebui incurajati mai multi oameni sa participe. Eu am fost in mare parte multumit cu marcajul de pe traseu, era bine daca se puneau mai multe marcaje de confirmare pe anumite zone ...
Mesajul meu este sa nu va lasati. Este printre cele mai frumoase evenimente MTB din Romania. Cu siguranta voi participa si anul viitor....''
Dan Gorcioaia - Alien Cycling Zalău, loc III maraton sub 30 ani (în poză concurând la Cupa Concordia 2012)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu